Van een nieuw product naar een contentstrategie
Vraag
Delta-N introduceerde een nieuwe oplossing en wilde dat groots lanceren. De zittende marketeer vroeg om een contentstrategie voor-, tijdens en na de lancering van de oplossing.
Aanbod
In een gestructureerd programma met het senior commerciële team van Delta-N ontwikkelden we een contentstrategie om de nieuwe oplossing succesvol te lanceren, door:
Aanzetten
Kick off met alle projectleden om iedereen AAN te zetten en te starten met dezelfde informatie.
Betrokkenheid
Gemeenschappelijk beeld over en BETROKKENHEID bij de doelgroep:
-
Telefonisch onderzoek met de doelgroep & klanten -
Klantreis ontwikkeling in een workshop
Creatie
Ontwikkeling van een contentstrategie waarmee het nieuwe product succesvol is gelanceerd.
Resultaten
Een gestructureerd en relevant contentplan zodat het marketingteam zelf aan de slag kan om het product succesvol te introduceren.
Ook een relevante contentstrategie?
Een nieuw product vraagt om een aantrekkelijke boodschap en content waar je doelgroep niet omheen kan. Wil je ook een boost geven aan je contentstrategie? Neem contact op!