top of page

Van een nieuw product naar een contentstrategie

Schrijven op glas

Vraag

Delta-N introduceerde een nieuwe oplossing en wilde dat groots lanceren. De zittende marketeer vroeg om een contentstrategie voor-, tijdens en na de lancering van de oplossing.

Aanbod

2023_Cammanication_CTA-02-oranje_edited.

In een gestructureerd programma met het senior commerciële team van Delta-N ontwikkelden we een contentstrategie om de nieuwe oplossing succesvol te lanceren, door:

Aanzetten

Kick off met alle projectleden om iedereen AAN te zetten en te starten met dezelfde informatie.

Betrokkenheid

Gemeenschappelijk beeld over en BETROKKENHEID bij de doelgroep:


  • Telefonisch onderzoek met de doelgroep & klanten


  • Klantreis ontwikkeling in een workshop

Creatie

Ontwikkeling van een contentstrategie waarmee het nieuwe product succesvol is gelanceerd.

Image by Panos Teloniatis

Resultaten

Een gestructureerd en relevant contentplan zodat het marketingteam zelf aan de slag kan om het product succesvol te introduceren.

Ook een relevante contentstrategie?

Een nieuw product vraagt om een aantrekkelijke boodschap en content waar je doelgroep niet omheen kan. Wil je ook een boost geven aan je contentstrategie? Neem contact op!

bottom of page